پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5085
-
الف
+

نظر شما راجع به سریال «برادر جان» چیست؟

مخاطبان شبکه آی‌فیلم نظرات خود را درباره سریال «برادر جان» در این گزارش بنویسند.

مخاطبان شبکه آی‌فیلم نظرات خود را درباره سریال «برادر جان» در این گزارش بنویسند.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «برادر جان»، یک ملودرام خانوادگی و با مضمونی اجتماعی و مذهبی است. موضوع اصلی این سریال، حق الناس است. این سریال تازه‌ترین همکاری سعید نعمت‌الله و محمدرضا شفیعی بعد از سریال‌های «جراحت»، «شیدایی»، «رستگاران»، «عقیق»، «مادرانه» و... به‌حساب می‌آید.

در خلاصه داستان «برادرجان» آمده است:

برادری برابری جان فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه می‌شود که نامش حق‌الناس است... پسری بعد از، از دست دادن پدرش می خواهد بدهی های او را ادا کند.

حال با گذشت چند قسمت از این سریال می‌خواهیم نظر شما مخاطبان را درباره این سریال بدانیم:

نظر شما مخاطبان آی‌فیلم  راجع به سریال «برادر جان» چیست؟

به نظر شما این سریال دور از واقعیت است؟ یا داستان آن برایتان قابل درک است؟

اگر قرار بود تغییراتی در این سریال ایجاد کنید، چه می‌کردید؟

نقاط قوت و ضعف سریال «برادر جان» را در چه می‌دانید؟

 ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر
عشرت صفوی

با عرض تبریک خدمت نویسنده ، کارگردان و بازیگران سریالی که بعد از سالها هر روز انتظار پخش ان را داشتم تا از نوشته ای بغایت غنی ، فرهنگی شناخته شده برای من با اقوامی همگون قهرمانان فیلم در نسل قبلی خانواده ، کارگردانی عالی و بازیگرانی که ارزوی تماشای کارشان در تاتر را کردم . فقط دو‌نکته ۱- موسیقی فیلم‌کم بود. ۲- صحنه پایانی اصلا با بقیه سریال در یک سطح نبود و‌کلا میشد کاملا حذف شود . منتظر کارهای بیشتر شما هستیم . موفق باشید و شبهای ما را زیبا نمودید .

بهزاد

سلام. متاسفانه سریالی به شدت نچسب و مصنوعی و دارای متن و دیالوگهای غامض و انتزاعی و به دور از واقعیات کف جامعه است. تو گویی آقای نعمت‌الله تمام تلاشش را کرده تا روی کسانی چون حاتمی و بیضایی را در فیلمنامه‌نویسی کم کند و چه قدر هم لوس و غیرملموس این کار را به سرانجام رسانده!

محمد جواد نظری

باسلام من محمد جواد نظری هستم از شهرکرد من با مادرم می نشینیم و سریال برادر جان را می بینم بسیار سریال احساسی و خوبی است گریه ما را هم در آورد

کاربر مهمان

باسلام برادر جان فیلم قشنگی هست 🌹🌸

فرید

با سلام.سریال برادر جان یک سریال عالی و جذاب است.نقطه قوت آن فیلمنامه قوی و بازی خوب بازیگران است.

زهرا

این فیلم واقعا عالیه خیلی ممنون که حسام منظور را هم در این فیلم بازی داده اید

امیرحسین زارعی

سلام .من و خانواده ام این سریال را دنبال می کنیم.

یاسمن سیاهپوش

از نظر من این سریال بسیار سریال قابل درکیست ،که نیازی به تغیر ندارد نقطه قوت این سریال بازیگران خوب ان است و هیچ نقطه ضعفی ندارد مثبت ترین نقطه سریال برادر جان بازی خوب اقای حسام منظور است من از صمیم قلب از ایشان متشکرم بخاطر بازی خوب و جذابشان

ماهان

خیلی خیلی خیلی عالی است

فاطمه سادات آقایی گرکانی

سریالی بسیار درجه یک و دوست داشتنی❤❤❤من عاشق چاوشم واقعا دوست داشتنیه ...واقعا آقای منظور در این سریال به شدت درخشیدن♡ (من باافتخار فن پیج ایشون هستم دراینستاگرام)

کاربر مهمان

جذاب وباهیجان